Home > Veelgestelde vragen behandelaren

Veelgestelde vragen behandelaren

Hoelang blijf ik zichtbaar op Balansportaal?
Je blijft zichtbaar op www.balansportaal.nl afhankelijk van je factuurperiode. Daarna ben je lid tot dat je per mail aangeeft dit niet meer te willen.

Vanaf wanneer ben ik zichtbaar op Balansportaal?
Na het aanmaken van het account word je doorgestuurd naar de betaalpagina. Wanneer de betaling ontvangen is doen wij een korte screening op basis van opleiding/certificaat/diploma en website. Binnen 2 werkdagen na aanmelding wordt je account geactiveerd en ben je direct zichtbaar.

Mijn behandelwijze staat niet op de website vermeldt, is dit wel mogelijk?
Mocht je een behandelwijze uitvoeren die nog niet vermeld staat in de zoekfilters, laat het ons weten. Indien deze past bij onze filosofie zullen wij deze uiteraard toevoegen.

Ik werk op meerdere locaties, hoe kan ik dit vermelden?
Het is niet mogelijk om een tweede praktijkadres toe te voegen aan je profiel. Je adres is sterk gelinkt aan die vindbaarheid en seo, zowel in onze zoekresultaten als deze van Google. Zoekrobotten zoals Google zijn namelijk sterk gesteld op duidelijkheid. Het adres op je profiel vertelt Google dat je terug te vinden bent op die specifieke locatie. Een tweede adres brengt daarin verwarring en verlaagt je vindbaarheid.

Indien gewenst kan je je tweede praktijkadres in je persoonlijke tekst vermelden. Zo zijn bezoekers meteen op de hoogte van hun opties.

Wil je toch graag op beide praktijkadressen gevonden worden, dan kan je een tweede profiel aanmaken. Een tweede profiel maak je aan met 30% korting, stuur ons een e-mail voor je gepersonaliseerde kortingscode. Pas je tekst, foto en de volgorde van je zoekwoorden aan, zodat Google je twee profielen kan makkelijk onderscheiden. Dit zal de vindbaarheid van beide profielen absoluut ten goede komen.

Waarom zijn mijn aanpassingen op mijn profielpagina niet direct zichtbaar?
Om de snelheid van de site te garanderen worden onze zoekresultaten slechts iedere 24 uur geïndexeerd. Aanpassingen worden dus pas na 24 uur opgenomen. Op je profiel kan je de aanpassingen wel steeds onmiddellijk controleren.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen?
Je kan je lidmaatschap beeindigen door een e-mail te sturen naar contact@balansportaal.nl. Je lidmaatschap wordt dan beëindigd voor de ingang van de nieuwe betaaltermijn.